Menu
Your Cart

Deschiderea coletului la livrare

Ai dreptul de a verifica dacă ai primit exact ce ai comandat la RDBeco!

La RDBeco plătești după ce deschizi coletul și te asiguri că ai primit produsul comandat, în stare perfectă. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru toate produsele care au afișat acest beneficiu în pagină și este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.

Cum funcționează serviciul?

În momentul primirii comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifică starea produsului/produselor.

Acest serviciu îți oferă doar posibilitatea de a verifică dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifică tehnic (testa/probă) produsul.

Dacă în urmă deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare și prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, îți recomandăm să refuzi comandă. Pentru a refuză comandă trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului, în momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

Dacă ai achitat comandă online și în urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituită în contul din care ai efectuat plata, în cel mai scurt timp.

În cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, dacă în urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constați că unul dintre produse nu se află în stare perfectă și decizi refuzarea acestuia, procedura implică returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achită transportul?

În cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de către cumpărător.