10 mai
%20Facebook%20Post%20940x788%20px%20(6)-1060x400w.jpeg)
%20Facebook%20Post%20940x788%20px%20(6)-1060x400w.jpeg)
0 Comentarii
2426 Vizualizări
POSTURI VACANTE
1. CASIERI – TULCEA:
- Servirea amabila si rapida a clientilor;
- Scanarea si incasarea corecta a contravalorii produselor;
- Operarea casei de marcat si procesarea platilor cu numerar/card, pentru achizitiile facute de client;
- Oferirea informatiilor si suportul necesar clientilor.
2. AREA SALES MANAGER – ZONA TRANSILVANIEI:
- Responsabil de optimizarea vanzarilor pe zona alocata, in conformitate cu politica si strategia companiei;
- Prospecteaza piata in vederea identificarii clientilor potentiali si a oportunitatilor de dezvoltare a portofoliului;
- Contacteaza, stabileste si participa la intalniri cu clientii;
- Negociaza contracte in limitele de competenta stabilite prin politica companiei;
- Urmareste derularea contractelor si respectarea termenelor de plata;
- Negociaza si gestioneaza intelegerile de plata in vederea recuperarii debitelor restante;
- Consiliaza clientii oferindu-le solutiile optime in vederea derularii contractului in conformitate cu politica si strategia companiei;
- Monitorizeaza si analizeaza periodic volumul vanzarilor.
3. GESTIONAR PIESE:
- Verifica marfa primita, calitativ si cantitativ, si face receptia in baza documentelor de intrare stabilite;
- Descarca/ajuta la descarcarea marfii receptionate;
- Aranjeaza marfa in depozit, conform regulilor interne;
- Pregateste documentele care insotesc produsele la iesirea din gestiune: instructiuni de utilizare, certificate de calitate, etc.;
- Intocmeste AWB in programul de gestiune si transporta coletele in zona de preluare a marfii;
- Tine legatura cu clientii pentru confirmarea si receptionarea coletelor;
- Urmareste livrarea coletelor in timp util;
- Rezolva cu furnizorii eventualele probleme de livrare aparute;
- Opereaza miscarile in programul de gestiune;
- Organizeaza procesul de inventariere;
- Verifica zilnic spatiul de depozitare si se asigura ca este curat, in stare functionala conform parametrilor stabiliti.
4. SEF DEPOZIT – RECEPTIE MARFA:
- Preluarea marfurilor si verificarea acestora, atat cantitativ, cat si calitativ;
- Verificarea documentelor insoțitoare ale marfurilor (Aviz, Declaratie de conformitate, termen de valabilitate);
- Organizarea si gestionarea eficienta a stocului in depozit;
- Pregatirea comenzilor pentru livrare si coordonarea incarcarii marfii in masinile de transport ale firmei;
- Coordonarea echipei pentru asigurarea unei functionari eficiente a Depozitului.
5. ASISTENT MANAGER:
- Gestionarea corespondenței zilnice (emailuri, telefoane, mesaje) și filtrarea comunicărilor pentru management;
- Întocmirea/pregătirea/arhivarea documentelor administrative importante;
- Gestionarea agendei si programarea intalnirilor si a sedintelor pentru management;
- Asistenta in coordonarea activitatilor administrative din cadrul companiei;
- Mentinerea unei bune comunicari intre departamente si directionarea cererilor administrative catre persoanele responsabile;
- Organizarea si monitorizarea livrarilor de bunuri si servicii administrative;
- Planificarea si organizarea de intalniri, evenimente si conferinte;
- Asigurarea ca toata logistica evenimentelor e pregatita (rezervari, protocol, catering, echipamente tehnice);
- Crearea si actualizarea fisierelor si documentelor esentiale;
- Asigurarea unei bune gestionari si arhivari a documentelor confidentiale;
- Intocmirea si trimiterea diverselor rapoarte;
- Suport in gestionarea relatiilor cu furnizorii si partenerii.
6. OPERATOR CALL CENTER:
- Ofera consultanta de specialitate clientilor in garantie si postgarantie;
- Proceseaza pe calculator comenzile/sesizarile/nemultumirile clientilor;
- Tine legatura cu clientii;
- Intocmirea diverselor documente, rapoarte si evidente solicitate de conducerea companiei.
7. LUCRATORI COMERCIALI – TULCEA:
- Ofera clientilor consultanta cu privire la produsele comercializate;
- Cresterea portofoliului de clienti;
- Indeplinirea obiectivelor de vanzari agreate;
- Verficarea, actualizarea si administrarea stocurilor de produse;
- Asezarea marfii la raft;
- Actualizeaza preturilor marfurilor expuse la raft.
8. CONSILIERI VANZARI – MACIN, BABADAG, ONESTI, IANCA, ODOBESTI:
- Ofera consultanta clientilor , cu privire la produsele comercializate;
- Indeplinirea obiectivelor de vanzari agreate;
- Operarea casei de marcat si procesarea platilor cu numerar/card, pentru achizitiile facute de client;
- Administrarea stocurilor produselor din magazin;
- Intocmirea de rapoarte de vanzari si transmiterea lor catre conducere.
9. ELECTROMECANIC – TULCEA si ALBA:
- Diagnosticarea problemelor mecanice, electrice si corectarea acestora;
- Activitati de revizii, reparatii si suport pentru functionarea in parametrii normali a produselor si vehiculelor electrice in garantie si postgarantie;
- Lucrari de intretinere curente si interventii pentru reparare in cel mai scurt timp a defectiunilor.
10. MANIPULANT – TULCEA:
- Se asigura de intrarea si iesirea marfii in/si din depozit;
- Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare/numarare a marfii si asezarea ordonata a ei in depozit;
- Asigura buna functionare a fluxurilor din depozit;
- Procesarea comenzilor zilnice si ambalarea lor.
11. OPERATOR CALCULATOR:
- Intocmirea documentelor contabile primare si inregistrarea acestora in programul informatic;
- Intocmire facturi si avize de marfa;
- Transmitere comenzi catre furnizori;
12. SPECIALIST OPERATOR FINANCIAR SI IMPORTURI:
- Efectuarea platilor bancare catre furnizorii interni si externi;
- Urmarirea si verificarea incasarilor;
- Mentinerea legaturii si realizarea corespondentei cu partenerii externi;
- Traducerea documentelor de import;
- Trimiterea documentelor care Vama si mentinerea legaturii cu autoritatile abilitate in operatiunile de import; intregistrarea in aplicatia E-transport, emitere cod UIT etc.;
- Operarea importurilor;
- Intocmirea de rapoarte specifice.