POSTURI VACANTE


1. CASIERI – TULCEA:

  • Servirea amabila si rapida a clientilor;
  • Scanarea si incasarea corecta a contravalorii produselor;
  • Operarea casei de marcat si procesarea platilor cu numerar/card, pentru achizitiile facute de client;
  • Oferirea informatiilor si suportul necesar clientilor.

2. AREA SALES MANAGER – ZONA TRANSILVANIEI:

  • Responsabil de optimizarea vanzarilor pe zona alocata, in conformitate cu politica si strategia companiei;
  • Prospecteaza piata in vederea identificarii clientilor potentiali si a oportunitatilor de dezvoltare a portofoliului;
  • Contacteaza, stabileste si participa la intalniri cu clientii;
  • Negociaza contracte in limitele de competenta stabilite prin politica companiei;
  • Urmareste derularea contractelor si respectarea termenelor de plata;
  • Negociaza si gestioneaza intelegerile de plata in vederea recuperarii debitelor restante;
  • Consiliaza clientii oferindu-le solutiile optime in vederea derularii contractului in conformitate cu politica si strategia companiei;
  • Monitorizeaza si analizeaza periodic volumul vanzarilor.

3. GESTIONAR PIESE:

  • Verifica marfa primita, calitativ si cantitativ, si face receptia in baza documentelor de intrare stabilite;
  • Descarca/ajuta la descarcarea marfii receptionate;
  • Aranjeaza marfa in depozit, conform regulilor interne;
  • Pregateste documentele care insotesc produsele la iesirea din gestiune: instructiuni de utilizare, certificate de calitate, etc.;
  • Intocmeste AWB in programul de gestiune si transporta coletele in zona de preluare a marfii;
  • Tine legatura cu clientii pentru confirmarea si receptionarea coletelor;
  • Urmareste livrarea coletelor in timp util;
  • Rezolva cu furnizorii eventualele probleme de livrare aparute;
  • Opereaza miscarile in programul de gestiune;
  • Organizeaza procesul de inventariere;
  • Verifica zilnic spatiul de depozitare si se asigura ca este curat, in stare functionala conform parametrilor stabiliti.

4. SEF DEPOZIT – RECEPTIE MARFA:

  • Preluarea marfurilor si verificarea acestora, atat cantitativ, cat si calitativ;
  • Verificarea documentelor insoțitoare ale marfurilor (Aviz, Declaratie de conformitate, termen de valabilitate);
  • Organizarea si gestionarea eficienta a stocului in depozit;
  • Pregatirea comenzilor pentru livrare si coordonarea incarcarii marfii in masinile de transport ale firmei;
  • Coordonarea echipei pentru asigurarea unei functionari eficiente a Depozitului.

5. ASISTENT MANAGER:

  • Gestionarea corespondenței zilnice (emailuri, telefoane, mesaje) și filtrarea comunicărilor pentru management;
  • Întocmirea/pregătirea/arhivarea documentelor administrative importante;
  • Gestionarea agendei si programarea intalnirilor si a sedintelor pentru management;
  • Asistenta in coordonarea activitatilor administrative din cadrul companiei;
  • Mentinerea unei bune comunicari intre departamente si directionarea cererilor administrative catre persoanele responsabile;
  • Organizarea si monitorizarea livrarilor de bunuri si servicii administrative;
  • Planificarea si organizarea de intalniri, evenimente si conferinte;
  • Asigurarea ca toata logistica evenimentelor e pregatita (rezervari, protocol, catering, echipamente tehnice);
  • Crearea si actualizarea fisierelor si documentelor esentiale;
  • Asigurarea unei bune gestionari si arhivari a documentelor confidentiale;
  • Intocmirea si trimiterea diverselor rapoarte;
  • Suport in gestionarea relatiilor cu furnizorii si partenerii.

6. OPERATOR CALL CENTER:

  • Ofera consultanta de specialitate clientilor in garantie si postgarantie;
  • Proceseaza pe calculator comenzile/sesizarile/nemultumirile clientilor;
  • Tine legatura cu clientii;
  • Intocmirea diverselor documente, rapoarte si evidente solicitate de conducerea companiei.

7. LUCRATORI COMERCIALI – TULCEA:

  • Ofera clientilor consultanta cu privire la produsele comercializate;
  • Cresterea portofoliului de clienti;
  • Indeplinirea obiectivelor de vanzari agreate;
  • Verficarea, actualizarea si administrarea stocurilor de produse;
  • Asezarea marfii la raft;
  • Actualizeaza preturilor marfurilor expuse la raft.

8. CONSILIERI VANZARI – MACIN, BABADAG, ONESTI, IANCA, ODOBESTI:

  • Ofera consultanta clientilor , cu privire la produsele comercializate;
  • Indeplinirea obiectivelor de vanzari agreate;
  • Operarea casei de marcat si procesarea platilor cu numerar/card, pentru achizitiile facute de client;
  • Administrarea stocurilor produselor din magazin;
  • Intocmirea de rapoarte de vanzari si transmiterea lor catre conducere.

9. ELECTROMECANIC – TULCEA si ALBA:

  • Diagnosticarea problemelor mecanice, electrice si corectarea acestora;
  • Activitati de revizii, reparatii si suport pentru functionarea in parametrii normali a produselor si vehiculelor electrice in garantie si postgarantie;
  • Lucrari de intretinere curente si interventii pentru reparare in cel mai scurt timp a defectiunilor.

10. MANIPULANT – TULCEA:

  • Se asigura de intrarea si iesirea marfii in/si din depozit;
  • Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare/numarare a marfii si asezarea ordonata a ei in depozit;
  • Asigura buna functionare a fluxurilor din depozit;
  • Procesarea comenzilor zilnice si ambalarea lor.

11. OPERATOR CALCULATOR:

  • Intocmirea documentelor contabile primare si inregistrarea acestora in programul informatic;
  • Intocmire facturi si avize de marfa;
  • Transmitere comenzi catre furnizori;

12. SPECIALIST OPERATOR FINANCIAR SI IMPORTURI:

  • Efectuarea platilor bancare catre furnizorii interni si externi;
  • Urmarirea si verificarea incasarilor;
  • Mentinerea legaturii si realizarea corespondentei cu partenerii externi;
  • Traducerea documentelor de import;
  • Trimiterea documentelor care Vama si mentinerea legaturii cu autoritatile abilitate in operatiunile de import; intregistrarea in aplicatia E-transport, emitere cod UIT etc.;
  • Operarea importurilor;
  • Intocmirea de rapoarte specifice.


Trimite-ne un CV la resurse.umane@rac74.ro și te contactăm noi!